ProperAd.pl

  • Traffic_WatchDog

Termin

od 25.02.2019 do 26.02.2019

(pozostało dni: 5)

Konferencje

Konferencja Digital Marketing 2019

 

Założeniem konferencji jest przekazanie konkretnej, analitycznej wiedzy o tym, co można jeszcze skutecznie wykorzystać w działaniach digitalowych oraz wskazanie jak docierać do klientów.

 

Skuteczne rozwiązania i konkretne odpowiedzi w gronie osób, które w swej codziennej pracy odpowiadają za praktykę w zakresie digital marketingu.

 

 

 

Prelegenci:

 

Kamil Bolek - CMO, Członek Zarządu LifeTube

Mateusz Czech - Brand 24

Tomasz Dziobiak - Prezes zarządu spółki DBMS zajmującej się big data marketingiem i data consultingiem

Igor Farafonow - Prezes Zarządu, Uxeria.com

Adrian Gamoń - Strateg i konsultant ds. social media

Franciszek Georgiew - CEO, Social Tigers

Jakub Jóźwicki - Senior Influencer Marketing Manager, Leo Burnett Group

Tomasz Klemt - Prawnik w Kancelarii Radców Prawnych CZUBLUN TRĘBICKI, Aplikant Radcowski w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie

Anna Kreiser - Digital Transformation Strategy Consultant

Michał Leksiński - Manager projektu i rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18, Director of PR, CEC GR

Adrian Serafin - Senior Digital Manager MSL

Bartek Sibiga - założyciel platformy społecznościowej dla influencerów DDOB.com

Szymon Słowik - Specjalista SEO

Agnieszka Stelmaszczyk - Prezes Zarządu, Feno

Kacper Zdunek - CEO, ClickInStory

Robert Żelewski - Dyrektor zarzadzający HR w Green Holding, Green Factory

 

bilety na konferencję w cenie 2095 zł netto od 11 stycznia do 26 lutego nabyć można tutaj: https://www.pb.pl/konferencje/ii-digital-marketing-1191/rejestracja.