Termin
od 25.02.2019 do 26.02.2019
(zakończone)
Konferencje
Konferencja Digital Marketing 2019
Założeniem konferencji jest przekazanie konkretnej, analitycznej wiedzy o tym, co można jeszcze skutecznie wykorzystać w działaniach digitalowych oraz wskazanie jak docierać do klientów.
Skuteczne rozwiązania i konkretne odpowiedzi w gronie osób, które w swej codziennej pracy odpowiadają za praktykę w zakresie digital marketingu.
Prelegenci:
Kamil Bolek - CMO, Członek Zarządu LifeTube
Mateusz Czech - Brand 24
Tomasz Dziobiak - Prezes zarządu spółki DBMS zajmującej się big data marketingiem i data consultingiem
Igor Farafonow - Prezes Zarządu, Uxeria.com
Adrian Gamoń - Strateg i konsultant ds. social media
Franciszek Georgiew - CEO, Social Tigers
Jakub Jóźwicki - Senior Influencer Marketing Manager, Leo Burnett Group
Tomasz Klemt - Prawnik w Kancelarii Radców Prawnych CZUBLUN TRĘBICKI, Aplikant Radcowski w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie
Anna Kreiser - Digital Transformation Strategy Consultant
Michał Leksiński - Manager projektu i rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18, Director of PR, CEC GR
Adrian Serafin - Senior Digital Manager MSL
Bartek Sibiga - założyciel platformy społecznościowej dla influencerów DDOB.com
Szymon Słowik - Specjalista SEO
Agnieszka Stelmaszczyk - Prezes Zarządu, Feno
Kacper Zdunek - CEO, ClickInStory
Robert Żelewski - Dyrektor zarzadzający HR w Green Holding, Green Factory
bilety na konferencję w cenie 2095 zł netto od 11 stycznia do 26 lutego nabyć można tutaj: https://www.pb.pl/konferencje/ii-digital-marketing-1191/rejestracja.