Opublikowane:
31.01.2021
E-commerce w dobie Covid 19
4 min - średni czas potrzebny na przeczytanie artykułu
Znaczenie e-handlu objawiło się w dobie pandemii koronawirusa. Czy Twoja firma i marketing online jest na to gotowy? Tam, gdzie kiedyś e-commerce był trendem, teraz jest koniecznośćią. Zapotrzebowanie na sklepy internetowe rosło tak szybko, jak pandemia COVID-19.
Nagle stało się jasne, że zwykłe zakupy wewnętrzne są niestabilne, a firmy rozpoczęły poszukiwania idealnego rozwiązania online. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy przyspieszeniez znaczenia handlu internetowego stało się jasne, a 87% firm umieściło handel elektroniczny w centrum swojej cyfrowej transformacji.
Firmy, które miały już dobrze działający sklep internetowy, oczywiście zaczęły działać, gdy koronawirus i lockdawn pojawiły się w naszym życiu. Ale to nie znaczy, że nie ma miejsca dla dodatkowych graczy. Pamiętaj o swoich celach, jeśli masz zamiar zrobić ten krok! Jeśli nie masz jasnych celów (długo- i krótkoterminowych), twój sklep internetowy szybko stanie się sprzeczny z intuicją. Tak więc, na początku, spraw, aby kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) były bardzo jasne, ale realistyczne. A jeśli zdecydujesz się osiągnąć te cele, upewnij się, że robisz to we właściwy sposób. Szczególnie w obliczu związanych z tym wyzwań partner z odpowiednią wiedzą jest kluczowy.
Integracja
Jeśli chcesz odnieść sukces w handlu elektronicznym, musisz zapewnić integrację ze swoim systemem ERP. Może być kuszące, aby wybrać jedno z wielu rozwiązań e-commerce dostępnych na rynku i podłączyć je do rozwiązania ERP za pomocą interfejsów. Ale inteligentny handel elektroniczny wymaga prawdziwej integracji. Czy Twoja firma ma już rozwiązanie ERP, takie jak Dynamics NAV lub Dynamics 365 Business Central? W takim razie masz już niesamowite narzędzie na początek. Ten system już teraz pomaga w płynnym prowadzeniu procesów biznesowych, ale może zdziałać jeszcze więcej: poprawić pozycję rynkową.
Automatyzacja procesów
Dzięki zintegrowanemu rozwiązaniu e-commerce wiele rzeczy staje się łatwiejszych. Na przykład możesz ponownie wykorzystać istniejące procesy sprzedaży, magazynowania i fakturowania. Ale także ta zaleta, że wszystkie Twoje dane i informacje są przechowywane w jednym systemie, który musisz utrzymywać. Dzięki zintegrowanemu systemowi możesz zautomatyzować wszystkie procesy biznesowe, na przykład zamówienia ze sklepu internetowego są automatycznie przenoszone do Twojego Dynamics NAV lub Dynamics 365 Business Central, który następnie tworzy potwierdzenie zamówienia, fakturowanie itp. Zwiększ wydajność i obniż koszty z automatycznym systemem dostosowanym do Twoich potrzeb.
Zdobywanie nowych klientów, dzięki nowym rozwiązanią marketingowym
Dzięki zoptymalizowanemu sklepowi internetowemu otrzymujesz dane od swoich klientów. Twój sklep internetowy może wykorzystać te dane do ulepszenia Twojej strategii marketingowej. Możesz pracować ze spersonalizowaną treścią i kampaniami finansowymi. Odkryj wszystkie zalety skutecznej, zautomatyzowanej kampanii e- mail marketingowej ze zintegrowanym rozwiązaniem e-commerce.
Dzięki integracji sklepu internetowego z procesami ERP możesz zarządzać cenami i rabatami w systemie ERP, oszczędzając mnóstwo czasu, ponieważ otrzymujesz zautomatyzowane procesy zamówień, stanów magazynowych, fakturowania i logistyki za pośrednictwem sklepów internetowych i systemów ERP. A jeśli chcesz zrobić kolejny krok, możesz również zapewnić integrację z systemem PIM, upewniasz się , że wszystkie informacje o produktach, takie jak opisy, zdjęcia i ceny są zawsze poprawne i aktualne w Twoim sklepie internetowym.