ProperAd.pl

  • Traffic_WatchDog

SORTUJ WEDŁUG

Opuszczone koszyki to plaga e-biznesu. Jak donoszą różne źródła niedokończone zamówienia stanowią od 60 do nawet 80% wszystkich rozpoczętych transakcji. Oczywiście wszystko tutaj zależy od branży, cen i miliona innych elementów składających się na dany sklep, jedno jest jednak pewne – nie ma firmy, sprzedającej w internecie, której nie dotyczy ten problem.

Sieci Afiliacyjnych jest na rynku sporo i wciąż ich przybywa. Skąd więc wiadomo która z nich posiada w swoim portfolio najwięcej interesujących nas ofert? Nasza porównywarka powstała właśnie po to, aby osoby chcące zarabiać na działaniach afiliacyjnych miały dostęp do takich informacji bez konieczności rejestrowania i mozolnego przeklikiwania się przez panele poszczególnych sieci. Ale nie każdy ma dostęp premium do naszej platformy, który umożliwia korzystanie z tego przydatnego narzędzia. Postanowiliśmy więc spojrzeć na rynek z perspektywy małego wydawcy i ręcznie sprawdzić porfolio 30 znanych sieci afiliacyjnych. W poniższym tekście dowiecie się między innymi ile kampanii i z jakich branż proponują swoim partnerom.

Opublikowane: 30.10.2018 Kategoria: Marketing

Ze wszystkich działań marketingowych te klasyfikowane jako wirusowe są najbardziej interesujące. Dlatego, że to czy rzeczywiście będzie można zaliczyć je do tej kategorii okaże się dopiero po fakcie. Nieprzewidywalność tego jak ludzie zareagują na dany przekaz to nieodłączny element komunikacji wirusowej.  Jednak jeśli odbiorcy zaangażują się w projekt, sami stają się jego nośnikami, a efekty i zasięgi mogą okazać się zdumiewające.

Marketing internetowy, na którym oparta jest cała branża afiliacyjna, to najszybciej rozwijająca się odmiana marketingu. Aby nadążać za wciąż modyfikowanymi strategiami, wiedzieć jakich narzędzi używać aby optymalizować działania i w jaki sposób komunikować się z potencjalnymi i obecnymi klientami należy stale się dokształcać i śledzić trendy, również te zagraniczne. Aby ułatwić ten proces wszystkim tym którzy w branży performance dopiero zaczynają, albo po prostu nie mają czasu trzymać ręki na nowinkowym pulsie zamieścimy poniżej słowniczek pojęć związanych z marketingiem efektywnościowym, zaczynając od wyjaśnienia co to właściwie za dział marketingu.

Przy pierwszym kontakcie termin marketing automation wywoływać może lęk, zwłaszcza wśród osób zawodowo związanych z marketingiem. Czy jest to jakiś futurystyczny robot siedzący przy biurku czychając na ich posadę, czy też program wysyłający klientom dziesiątki automatycznych wiadomości marketingowych we wszystkich możliwych kanałach? Jak okazuję się przy nieco bliższym poznaniu bać marketing automation należy się tylko wtedy… kiedy się go nie stosuje.

Przeważnie lubimy kiedy nasze ciasteczka są mocno nadziane. Dżemem, kremem, galaretką lub innymi smakołykami. Sprawa ma się jednak zupełnie inaczej jeśli mówimy o plikach cookies. O „nadziewaniu” ostatnio w branży afiliacyjnej jest głośno – postanowiliśmy więc rozeznać się w temacie. W tym krótkim tekście spróbujemy opowiedzieć wam czym jest „cookie stuffing”, w jakich  i czemu stosowanie go jest nieetyczne?

Wspominaliśmy już kiedyś, że eventy dotyczące performance marketingu i branży e-commerce mają cykliczny charakter. Najwięcej ich znajdziemy w miesiącach jesiennych i wiosennych. Dlaczego? Bo pod koniec roku firmy nie mają na nie ani czasu ani budżetu, a w wakacje nie byłoby dla kogo ich organizować. Wśród popularnych eventowych miesięcy można jednak wskazać dwa szczególne – wrzesień i październik. Wrzesień za nami, za to październik dopiero się zaczyna - abyście mieli szanse wybrać te najbardziej dla was wartościowe wydarzenia przybliżymy wam kilka z nich.

 

Aby sieć afiliacyjna mogła funkcjonować, musi być w stanie ustalić skąd pochodzi dana konwersja (klick, lead, sprzedaż itp.). Na tej podstawie określa ona efektywność danego wydawcy i prowadzi z nim rozliczenia. Takie metody pozwalające indentyfikować akcje i konwersje ewoluowały wraz z całym rynkiem afiliacyjnym i obecnie dostarczają całego spektrum informacji już nie tylko o wydawcy, lecz także użytkowniku oraz medium i urządzeniu, na którym akcja została wykonana. Z jakich metod trackingowych korzystają afiliacje?  Spróbujemy przybliżyć wam ten temat w poniższym tekście.

Nasza codzienność się zmienia, a wraz z nią notorycznie zmieniają się też strategie marketingowe otaczających nas przedsiębiorstw. Podejście, które wczoraj było innowacyjne dziś może już nie wystarczać. Podobnie jak docieranie do klientów jednym kanałem, nawet jeśli sprawdzonym. I tak Multi Channel Marketing stał się odpowiedzią na potrzeby obecnych konsumentów, Omni Channel Marketing zaś – ripostą na Multi Channel Marketing… 

 

Inspiracją do poniższego tekstu była dyskusja, która odbyła się ostatnio na facebookowej grupie poświęconej branży finansowej w afiliacji. Temat (w znacznym uproszczeniu) zaczął się od pytania „Od kiedy Wydawca jest konkurencją dla sieci afiliacyjnej?”. I tutaj rozpętała się ciekawa rozmowa – bo jeśli potraktujemy temat teoretycznie, to afiliacja zarabia na wydawcach, nie powinni więc oni być dla niej konkurencją, a jednak często są. Dlaczego? Spróbujemy odpowiedzieć w poniższym artykuliku.

 O remarketingu pisaliśmy w zeszłym tygodniu – https://properad.pl/artykul/43/Remarketing-czym-jest-jak-go-uzywac-i-dlaczego-jest-taki-skutecz - ciężko byłoby jednak wyczerpać temat w jednym artykule. W tym tekście postaramy się przyjrzeć bliżej rodzajom remarketingu oraz odpowiedzieć na pytanie czemu tyle uwagi poświęca się teraz jego dynamicznej odmianie.

Jak powszechnie wiadomo koszt utrzymania klienta jest znacznie mniejszy niż koszt pozyskania nowego. Jednak przychody generowane na stałych klientach (przynajmniej w niektórych biznesach) mogą być znacznie mniejsze, niż te które wypracować możemy z nowymi konsumentami. Dzieje się tak z racji promocji, upustów lub samego faktu, że część naszych produktów lub usług klient już posiada. Remarketing poszedł w tej dziedzinie o krok dalej – znajdując grupę pośrednią - potencjalnych konsumentów o relatywnie niższym koszcie pozyskania, lecz z dużym potencjałem zakupowym.

Wakacje się kończą, zaczyna się natomiast sezon eventów w branży e-commerce, wiele z nich dotyczy również afiliacji. Gdzie w nadchodzącym miesiącu pojawić się trzeba koniecznie, a które wydarzenia można sobie odpuścić? Jakie atrakcje dla wydawców przygotowały sieci i reklamodawcy we wrześniu? Wrześniowy rozkład jazdy znajdziecie poniżej :)

Można pomyśleć, że afiliacja to wąska branża i, że promowanie jej w mediach społecznościowych jest trudne, jeśli nie niemożliwe. Nic bardziej mylnego. Jak pokazuje nam Facebook i fanpage sieci afiliacyjnych reklamować programy partnerskie w mediach społecznościowych jak najbardziej można, a wręcz trzeba!

Które sieci najlepiej wykorzystują to potężne medium? Które fanpage warto odwiedzać? Jak wygląda aktywność osób związanych z afiliacją na FB? I co łączy fanpage Afill.Me i ProPartnera? Mamy nadzieję, że poniższy tekst pomoże odpowiedzieć na te i inne pytania:)

 

Coraz częściej zwraca się uwagę, że sprzedaż nie jest wynikiem działania jednego źródła lecz metą długiej trasy pełnej punktów kontaktu klienta z danym produktem lub usługą. Istnieje wiele modeli określających, które z takich touchpointów będą najistotniejsze dla danej kampanii, w danej branży i przy założonych celach. Znajomość ścieżki zakupowej swoich klientów oraz określenie takich najlepszych modeli atrybucji to być albo nie być każdego Reklamodawcy. 

Opublikowane: 12.07.2018 Kategorie: Dla Reklamodawcy ProperAd.pl

Tam gdzie inwestowane są duże pieniądze, zawsze obecne będą oszustwa. Wyłudzanie wynagrodzeń od reklamodawców odbywa się na różne sposoby – od fałszywych kliknięć, przez formularze wypełnione fikcyjnymi danymi,  do używania „czyichś” danych osobowych. Ten ostatni rodzaj fraudów ma jeszcze większe znaczenie po 25 maja 2018 roku, a więc po wejściu w życie RODO. Od tego dnia bowiem wartość naszych danych, w materialnym ujęciu, poszła znacznie do góry. W poniższym tekście przyjrzymy się afiliacyjnym oszustwom i przedstawimy nowe narzędzie, które może okazać się rozwiązaniem problemu fraudów.

Jak rozwija się rynek afiliacyjny w Polsce? Czy sieci dodają do swoich ofert więcej kampanii czy też eliminują ich ilość? Czy reklamodawcy inwestują w programy partnerskie poszukując w nich skutecznej promocji ich produktów? Porównaliśmy archiwalne dane pochodzące z naszej porównywarki ProperAd.pl, aby sprawdzić jak ewoluuje afiliacja w Polsce od 2016 roku. W tym celu wybraliśmy 10 znanych sieci afiliacyjnych i zobaczyliśmy jak zmieniała się ilość udostępnianych przez nie kampanii. Poniższy tekst ma na celu określenie ogólnych trandów rozwoju rynku afiliacyjnego, a nie promowanie konkretnych programów partnerskich. Wszystkie dane przedstawione w poniższym tekście oraz na wykresach mają charakter poglądowy.

Słyszeliście kiedyś powiedzenie „kto ma wpływy ten ma władzę”? Idąc za influencer marketingiem powinniśmy powiedzieć „kto ma wpływ na internautów ten ma władzę”. I jak pokazują najnowsze badania tak właśnie jest. Kampanie przeprowadzone przy udziale Influencerów, a więc blogerów, vlogerów,  snapchaterów, gwiazd social mediów i wszelkich innych osób „poczytnych” w internecie biją rekordy popularności. Czemu? Bo im ufamy. W czasach gdy marki reklamowały się już w każdy możliwy sposób podejmując decyzje wolimy kierować się zdaniem ekspertów, ale takich, których znamy, lubimy i szanujemy. Tacy eksperci z wirtualnego sąsiedztwa to właśnie influencerzy i to oni często decydują ile i czego kupimy.

Które branże najczęściej promują się za pomocą programów partnerskich? Czy mają one swoje „ulubione” modele rozliczeń? Ile średnio zarabiało się w afiliacji w modelu CPA, CPL, CPS i CPL + CPS w poszczególnych branżach w kwietniu 2018 roku? Jeśli tak jak my jesteście ciekawi – zapraszamy do zapoznania się z naszym zestawieniem poniżej. Wszystkie dane pochodzą z archiwum porównywarki afiliacyjnej ProperAd.pl i ze względu na ogromne zróżnicowanie stawek i kampanii mają przybliżony charakter.

Pierwsza zasada afiliacji to „rozliczamy się za efekt”.  Jest to motto praktycznie wszystkich programów partnerskich, które swoje odbicie znajduje w oferowanych przez nie kampaniach, a konkretnie metodach ich rozliczania. Ale które z nich afiliacje lubią najbardziej i stosują najczęściej? Temat różnych modeli rozliczeń poruszaliśmy w osobnym artykule -  https://properad.pl/artykul/7/Walidacje-i-modele-rozliczen-w-kampaniach-marketingowych, dzisiaj chcielibyśmy sprawdzić jak sprawy się mają po pierwszych czterech miesiącach 2018 roku.

Jeszcze jakiś czas temu rynek afiliacji niepodzielnie należał do wielkich, multibranżowych graczy. Kilkaset różnych kampanii w jednym miejscu, bogate portfolio Reklamodawców – te atuty przyciągały całe rzesze Wydawców. Istnieją jednak branże które od początku nie czuły się najlepiej w dużych afiliacjach zarówno z punktu widzenia Wydawcy, jak też Reklamodawcy. Z myślą zarówno o profesjonalnych, pełnych pasji, właścicielach serwisów jak też Dostawcach mniej popularnych towarów i usług zaczęły więc powstawać mniejsze, wyspecjalizowane programy partnerskie. Kilka z nich omówimy w poniższym artykule.

Omawialiśmy już różne modele rozliczeń z którymi można spotkać się w sieciach afiliacyjnych i programach partnerskich. Przedstawiliśmy je jednak z teoretycznego punktu widzenia. Teoria i praktyka jednak nie zawsze się ze sobą pokrywają, zwłaszcza w przypadku marketingu afiliacyjnego. Dlatego tym razem chcielibyśmy spojrzeć na ten temat w bardziej praktyczny sposób i powiedzieć wam jak rozumieć modele rozliczeń, które afiliacje wam proponują.

Wchodzące w życie 25 maja 2018 roku postanowienia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych wprowadza obowiązek prowadzenia rejestru nie tylko na administratorów danych osobowych. Podobny wymóg nałożony zostanie na podmioty przetwarzające dane osobowe. Rejestr kategorii czynności przetwarzania, bo taką nazwą opatrzony został ów rejestr, jest co prawda prostszą formą rejestru czynności przetwarzania danych – prowadzenie go jednak może być dla wielu podmiotów kłopotliwe.

 

Często podkreślamy jak ważne dla każdego, kto zajmuje się promowaniem kampanii w internecie  powinno być porównywanie stawek w różnych sieciach afiliacyjnych. Tym razem jednak chcielibyśmy zwrócić uwagę na jeszcze jeden ważny aspekt zarabiania w afiliacjach – oferowane przez dany program partnerski stawki nominalne oraz realne stawki jakie wypłacają współpracującym z nimi wydawcom.  Jaka jest różnica między nimi i jakie czynniki musimy wziąć pod uwagę szukając realnych stawek? W poniższym tekście postaramy się odpowiedzieć na te pytania.

Często wspominamy o tym jak istotne dla wydawcy jest porównywanie stawek oferowanych za daną kampanie w różnych sieciach afiliacyjnych lub programach partnerskich. Tym razem postanowiliśmy pokazać wam jak bardzo takie wartości mogą się różnić w praktyce i co tak właściwie można znaleźć w ProperAd.pl jeśli ma się dostęp premium. Przedstawimy wam więc porównanie stawek afiliacyjnych dla produktu pożyczka pozabankowa. Wszystkie dane pochodzą z naszego serwisu i dotyczyć będą lutego 2018 roku.

Niezależnie od tego czy chcesz zacząć zarabiać w afiliacji, czy jesteś w tym starym wyjadaczem musisz odpowiednio dobrać program partnerski z którym pracujesz. A ponieważ ten rynek jest coraz większy i coraz bardziej dynamiczny trzeba brać pod uwagę coraz więcej komponentów. Poniższy tekst ma wyjaśnić czym mogą różnić się od siebie sieci afiliacyjne oraz wskazać najważniejsze czynniki jakie należy wziąć pod uwagę wybierając partnera do współpracy.

Pozycjonowanie, optymalizowanie, SEO – terminy, które słyszymy codziennie aż za często. Każdy kto obecnie trudni się marketingiem internetowym, nawet na własny użytek, musi nie tylko je znać, ale też rozumieć i wiedzieć jak najlepiej je wykorzystać. Dlaczego? Bo w przeciwnym wypadku nie istnieje dla wyszukiwarek internetowych. Jeśli powiedzenie „jeśli nie ma Cię na Facebooku to tak naprawdę nie istniejesz” przełożymy na branżę e-biznesu to mogłoby ono brzmieć „jeśli prowadzić firmę i nie ma Cię w Google to naprawdę nie sprzedajesz”.

Content Marketing czyli marketing treści to termin, który śni się po nocach każdej osobie, która zajmuje się promocją. Czemu jest aż tak istotny, czy rzeczywiście warto w niego inwestować i przede wszystkim jakie korzyści może nam przynieść? Tymi tematami zajmiemy się w poniższym tekście. 

Zarówno strategia Customer Experience Management (CEM, CXM) jak Customer Relationship Management, którą omawialiśmy we wcześniejszym artykule (https://properad.pl/artykul/14/Customer-Relationship-Management-zalozenia-i-korzysci) stawiają klienta w centrum zainteresowania przedsiębiorstwa. Dostrzeżenie, że najważniejszym elementem tworzenia biznesu są współcześnie konsumenci jest bez wątpienia najistotniejszym punktem wspólnym obu tych koncepcji. Wywodzące się z tych samych założeń Zarządzanie Doświadczeniami Klientów oraz Zarządzanie Relacjami z Klientami w praktyce jednak znacznie się różni. W poniższym tekście postaramy się wskazać różnice pomiędzy CXM a CRM.

Pisaliśmy już we wcześniejszych tekstach o CRM (https://properad.pl/artykul/14/Customer-Relationship-Management-zalozenia-i-korzysci) oraz o Marketingu Relacji (https://properad.pl/artykul/15/Czym-jest-Marketing-Relacji-i-co-odroznia-go-od-Marketingu-Trans), w tym jednak chcielibyśmy zająć się tematem Customer Experience. Poniższy artykuł stanowił będzie wstęp do bardzo ważnego obszaru jakim jest współcześnie CX i CXM ( Customer Experience Management). Postaramy się omówić w nim najważniejsze pojęcia związane z tym nurtem, a w kolejnych tekstach zbadamy to zagadnienie bardziej szczegółowo.

Sieci afiliacyjne - słyszymy o nich na każdym kroku, jedni je kochają, inni nienawidzą, ale każdy, kto chce zajmować się promocją za pośrednictwem internetu powinien wiedzieć czym są, na czym zarabiają i do czego mogą okazać się przydatne. W tym tekście postaramy się przybliżyć tematykę programów partnerskich, sieci afiliacyjnych oraz innych podmiotów stanowiących rynek afiliacyjny. 

Pisaliśmy już o Closed Loop Marketingu i koncepcji CRM. Aby lepiej zrozumieć genezę tych strategii przyjrzymy się nurtowi z którego się wywodzą. Marketing Relacji, inaczej nazywany również marketingiem partnerskim, relacyjnym, powiązań lub związków, zastąpił klasyczne podejście transakcyjne zdobywając coraz większą popularność w latach 80tych i 90tych XX wieku. Podczas, gdy wcześniejszy nurt zajmował się głównie optymalizacją procesu produkcji Marketing Relacji nacisk położył na stworzenie i utrzymanie stałej więzi z klientem i partnerami.

Ostatnio staraliśmy się przybliżyć wam koncepcję Closed Loop Marketingu (https://properad.pl/artykul/13/Podstawowe-zalozenia-koncepcji-Closed-Loop-Marketing), która zwraca uwagę na kluczową rolę klienta w każdym przedsiębiorstwie.  Na tym założeniu opiera się również strategia CRM – Customer Relationship Management, a więc zarządzanie relacjami z klientem. Tam, gdzie CLM mówi o kooperacji działów marketingu i sprzedaży, w celu poznania zachowań klientów, CRM idzie o krok dalej stawiając relacje z klientami na czele praktycznie wszystkich obszarów działalności firmy. Poniżej postaramy się przedstawić podstawowe założenia tej jakże istotnej współcześnie koncepcji.

 

Koncepcja Closed Loop Marketing, a więc marketingu zamkniętej pętli, przez długi czas miała wydźwięk głownie teoretyczny. Powodem były trudności z powiązaniem pracy różnych działów przedsiębiorstwa. Obecnie technologia pozwala każdej firmie bez większych problemów wcielić ją w życie. I choć nie w każdym przypadku jej efekty będą równie spektakularne to z pewnością stosowanie jej może znacznie poprawić wyniki finansowe większości biznesów. Czym jest Closed Loop Marketing i jakie korzyści może przynieść wprowadzenie założeń tej koncepcji? Tym właśnie zajmiemy się w tym tekście.

 Skuteczne inwestowanie w marketing nie jest zadaniem łatwym ani na poziomie tworzenia kampanii, ani wyboru najbardziej efektywnych kanałów jej dystrybucji. W XXI wieku reklamy są dosłownie wszędzie przez co odbiorca ma ich przesyt i poświęca im znacznie mniej uwagi. Aby przekaz był skuteczny trzeba potencjalnego klienta czymś zaciekawić lub zaskoczyć, a nawet jeśli naszej reklamie uda się wywołać taką reakcję, nie gwarantuje to jeszcze, że zainteresowana osoba zechce skorzystać z naszych usług lub zakupić nasz produkt. A przecież zainwestowany przez nas kapitał musi się zwrócić. Poszukując jak największego zysku należy stale monitorować rentowność kampanii marketingowych oraz kanałów przez które były one emitowane. Technologia pozwala nam obecnie gromadzić bardzo dokładne dane na temat zachowań klientów. W jaki sposób wykorzystać te dane do pomiaru skuteczności podjętych przez nas działań marketingowych? Poniżej przedstawimy kilka wskaźników, które powinien stosować każdy reklamodawca.

W przypadku każdej działalności należy stale monitorować sytuacje biznesową i szukać możliwości, aby ją poprawić. Najprostszą metodą jest sprawdzanie jakie są efekty podjętych przez nas aktywności oraz które z nich przynoszą nam największe zyski. Posiadając taką informację możemy skoncentrować kapitał właśnie na tych, najbardziej opłacalnych działaniach.  Mierników, których można użyć w tym celu jest bardzo wiele – warto więc wybrać te, które najlepiej odpowiadają naszej branży i używanym narzędziom. W poniższym tekście omówimy kilka podstawowych, najbardziej użytecznych dla osób zarabiających na promowaniu kampanii.

Każdy kto zarabia poprzez promowanie kampanii wie, że najważniejszym czynnikiem, decydującym o tym, kto będzie naszym partnerem biznesowym jest wysokość walidacji. Stawki oferowane przez reklamodawców mogą skusić wydawcę na początku, ale to procent akceptów zaważy o tym czy będziemy mogli mówić o długiej i owocnej współpracy. Co kryje się pod pojęciem walidacji i jakie są modele rozliczeń w kampaniach marketingowych? Tym właśnie zajmiemy się w poniższym tekście.

W naszych czasach nic już nas nie dziwi, a przynajmniej zdarza się to niezwykle rzadko. Tym ciekawszym zjawiskiem jest crowdfunding, któremu poświęcony zostanie poniższy tekst. Dlaczego ciekawszym? Bo przeczącym stereotypom. Buszując w internecie na każdym kroku spodziewamy się, że ktoś będzie chciał nas oszukać lub naciągnąć, tym czasem rozwój tej formy finansowania projektów pokazuje, że równie wiele jest osób chcących pomagać, wspierać i inwestować. 

Temat zmian, które czekają nas w związku z wprowadzeniem w życie założeń Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (tzw. RODO) poruszyliśmy już we wcześniejszym artykule. 

Poniżej omówimy kolejne 5 pytań z listy zaprezentowanych przez GIODO. 

Pamiętajmy, że na przygotowania mamy coraz mniej czasu - nowe przepisy obowiązywać będą już od 5 maja 2018 roku.

Od drugiej połowy września do końca listopada, a także w marcu i kwietniu, mamy sezon na eventy związane z marketingiem. Nagromadzenie ich w tych terminach nie jest przypadkowe – od początku czerwca do końca września trwa okres urlopowy przez co frekwencja byłaby znacznie niższa, z kolei grudzień i styczeń większość firm poświęca na podsumowywanie minionego roku i tworzenie planów na kolejny. Konieczność „upchania” eventów w tych kilku miesiącach skutkuje częstym dublowaniem się terminów wydarzeń. A ponieważ nie jesteśmy w stanie być równocześnie w dwóch miejscach zmuszeni jesteśmy dokonać wyboru.  Nawet jeśli jakimś cudem pokonali prawa fizyki (nie takie rzeczy potrafi dobry informatyk) ograniczeniem może być też dla nas aspekt finansowy. Większość wydarzeń bowiem kosztuje i to nie mało, a dochodzą też koszty transportu i noclegu. Duże firmy z pewnością stać aby wysyłać pracowników na wszystkie drogie konferencje i ekskluzywne szkolenia jednak wiele mniejszych przedsiębiorstw musi brać pod uwagę ograniczenia ich budżetu.

 

Już niedługo, bo 25 maja 2018 roku, zaczniemy bezpośrednio stosować założenia Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (tzw. RODO).

Ze względu na wiele niejasności jakie niosą za sobą te zmiany Generalny Inspektorat Ochrony Danych Osobowych (GIODO) przygotował listę 17 pytań, które mają pomóc administratorom danych osobowych ocenić ich gotowość do wprowadzenia do ich biznesów nowych przepisów.

Z myślą zarówno o tych, którzy o RODO wiedzą wszystko (aby mieli okazję się sprawdzić), jak też o tych, którzy jeszcze nie wiedzą nic (żeby zapoznali się z tematem) poniżej omówimy 10 z 17 pytań zaprezentowanych przez GIODO.

Jeśli dany reklamodawca lub sieć afiliacyjna zdaje sobie sprawę jak ważne jest utrzymywanie dobrych relacji z wydawcami – będzie oferował im bonusy i organizował dla nich konkursy. Dlaczego? Bo takie działania zwiększają lojalność i wpływają na pozytywne postrzeganie partnera. Przy tak dużej konkurencji na rynku o tym jakie produkty będzie promował wydawca decyduje już nie tylko wysokość stawki, ale cały zestaw czynników. Konkursy i bonusy mogą stanowić element dodatkowy, który przeważy szalę podczas procesu decyzyjnego. 

Opublikowane: 22.11.2017 Kategoria: ProperAd.pl

 Trafiłeś na stronę naszego serwisu , i bardzo nas to cieszy :), ale czy wiesz co, dla kogo i po co ten serwisu oferuje? Jeśli tak – jest nam miło, jeśli nie – ten krótki tekst pomoże Ci poznać ProperAd.pl trochę lepiej.