Opublikowane:
03.10.2018
Październik – miesiąc pełen eventów poświęconych branży afiliacyjnej i e-commerce.
9 min - średni czas potrzebny na przeczytanie artykułu
Wspominaliśmy już kiedyś, że eventy dotyczące performance marketingu i branży e-commerce mają cykliczny charakter. Najwięcej ich znajdziemy w miesiącach jesiennych i wiosennych. Dlaczego? Bo pod koniec roku firmy nie mają na nie ani czasu ani budżetu, a w wakacje nie byłoby dla kogo ich organizować. Wśród popularnych eventowych miesięcy można jednak wskazać dwa szczególne – wrzesień i październik. Wrzesień za nami, za to październik dopiero się zaczyna - abyście mieli szanse wybrać te najbardziej dla was wartościowe wydarzenia przybliżymy wam kilka z nich.
Konferencje, Konwenty i Festiwale
Ciekawe wydarzenia, które odbędą się w tym miesiącu podzielić można na dwie, poniekąd przenikające się, grupy: Konferencję, konwenty i festiwale oraz Warsztaty, szkolenia i webinary. Oczywiście poza tymi dwoma kategoriami mamy jeszcze spotkania, chociażby z cyklu Turkusowe śniadania – omawialiśmy je jednak przy okazji września i nie będziemy się powielać, chociaż oczywiście zachęcamy aby wziąć w nich udział.
Wracając więc do pierwszej, z wymienionych grup, w październiku czeka nas całe grono konferencji, konwentów i festiwali:
E-commerce Summit – 2.10.2018
E-commerce, E- biznes i E-usługi to główne obszary zainteresowań tej odbywającej się w Warszawie konferencji, a wszyscy uczestnicy liczyć mogą na sporą dawkę wiedzy o branży e-commerce. Będzie można się zainspirować, poznać najnowsze trendy i kierunki rozwoju, a także wysłuchać całej masy ciekawostek. Jeśli jednak dla kogoś prelekcje ekspertów z branży to niewystarczający powód by wziąć udział w tej bezpłatnej konferencji, dodamy, że losowane będą także nagrody niespodzianki.
Mobiconf 2018 – 4.10.2018
Międzynarodowa konferencja Mobiconf dotyczy wszystkiego co mobilne i odbędzie się już za kilka dni w Krakowie. Skierowana jest ona do programistów i projektantów działających w mobilu. Duża dawka know-how zgromadzona w 50 wystąpieniach przekazana zostanie w 4 blokach tematycznych – iOS, Android, UI/UX design oraz Everything Mobile. I choć ceny biletów w przedsprzedaży zaczynały się od 120 euro (a teraz wynoszą 200 euro) z pewnością ta odbywająca się w języku angielskim konferencja może być bardzo atrakcyjna dla wszystkich działających w mobilnych aplikacjach i nie tylko.
Customer Congress 2018 – 15-17.10.2018
O tym jak ważne jest zadowolenie klientów nie musimy chyba przekonywać nikogo. Stali klienci generują wyższe zyski przy znacznie niższych kosztach, a mogą nawet przeistoczyć się w pracujących pro bono ambasadorów marki. W październiku w Warszawie odbędzie się największe wydarzenie poświęcone obsłudze klienta – Customer Congress. Tegoroczna edycja odbędzie się pod hasłem „happiness index” i powinna znaleźć się w kalendarzu wszystkich osób odpowiedzialnych za budowanie i wdrażanie strategii obsługi klienta. W skład kongresu wchodzą : dwa dni wystąpień ekspertów oraz odbywające się 17 października warsztaty. Nastąpi również rozstrzygnięcie IV edycji konkursu Ambasador Call Center, którego zadaniem jest wyróżnienie najlepszych telemarketerów, firm i menagerów. Customer Congress to szansa by dowiedzieć się jak mierzyć zadowolenie klienta, uniknąć komplikacji i co zrobić aby zatrzymać klienta. Wydarzenie jest płatne i to nie mało – bilety zaczynają się od 995 zł netto.
I love mkt & social media & Influencer – 24-26.10.2018
Konferencje z cyklu “I love mkt”, organizowane przez sprawny.marketing, to już pewnego rodzaju klasyki gatunku. Połączone z konkursem na najlepszego prelegenta i grywalizacją dla uczestników odbywają się dwa razy w roku i przyciągają marketingowców z całej Polski. Tym razem konferencja będzie aż trzydniowa – pierwszy dzień poświęcony zostanie Influencerom, drugi Marketingowi, a trzeci Social Mediom. Dodatkowo 23 października organizowane jest też „I love crypto” – pierwsza w Polsce tego typu impreza poświęcona kryptowalutom i technologii blockchain w biznesie. Wszystko podczas tego eventu związane jest z szeroko pojętym marketingiem internetowym. Zastrzyki praktycznej wiedzy spakowane w osiemnastominutowe prezentacje przyswajają się znakomicie, dzięki świetnie przygotowanym prelegentom, a odbywające się w tle konkursy dodają szczypty adrenaliny. Event nie należy do najtańszych – za 3 dni zapłacić trzeba 1170 zł netto – ale bez obaw niemal wszystkie miejsca już zostały sprzedane.
Young Business Festival – 27-28.10.2018
10 edycja Festiwalu biznesu i przedsiębiorczości odbędzie się w Gdańskim Parku Naukowo - Technologicznym już pod koniec października. Przeznaczony głównie dla StartUp-ów dwudniowy event dotyczyć będzie Marketingu i e-biznesu (dzień 1) oraz przedsiębiorczości i rozwoju (dzień drugi). Wszystkich zainteresowanych czeka miła niespodzianka – wstęp na festiwal jest bezpłatny, należy jednak się wcześniej zarejestrować. Link do rejestracji powinien lada moment zostać udostępniony.
Warsztaty, szkolenia i webinary
Konferencji w październiku czeka nas sporo, jeszcze więcej jednak warsztatów, szkoleń i webinariów. Każdy preferuje różną formę poszerzania swojej wiedzy i umiejętności, ale październikowe menu powinno zadowolić nawet najbardziej wymagających.
Marketing Tour – 24.09 – 06.10.
Przede wszystkim trwający już Marketing Tour, a więc cykl wykładów i warsztatów praktycznych ubrany w otoczkę trasy koncertowej po całej Polsce. We wrześniu specjaliści w dziedzinie marketingu i social media performance odwiedzili już Kraków, Wrocław, Poznań i Warszawę, ale w Październiku czeka ich jeszcze sześć „marketingowych koncertów”. Pierwszego października zespół Marketing Tour odwiedzi Lublin, drugiego października Rzeszów, trzeciego Łódź, czwartego Toruń, piątego Szczecin, a szóstego – Gdynie. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny – wymaga jednak rejestracji, której dokonać możecie tytaj: https://marketingtour.pl/.
CRASH Academy – 4-25.10
Pisaliśmy już o CRASH Academy, a więc praktycznych warsztatach. Tym razem cykl 6 spotkań poświęcony został tematyce GA (Google Analytics. W październiku, w Krakowie, odbędą się kolejne 4 warsztaty – 04.10. uczestnicy poznają silne i słabe strony ich witryn, 11.10 dowiedzą się jak zwiększać efektywność kampanii i zarabiać więcej, 18.10 nauczą się optymalizować konwersję i uatrakcyjniać witrynę, a ostatni warsztat, który odbędzie się 25.10 poświęcony zostanie zwiększaniu przychodów z e-sklepów. Udział w jednym warsztacie to 149 zł, a zapisać można się tutaj: https://googleanalyticscykl.evenea.pl/.
Marketingowe wtorki z CallPage – 2,9,16 października
O Marketingowych wtorkach z CallPage również już pisaliśmy. Każde spotkanie w tym cyklu webinariów poświęcone jest innej tematyce. I tak tym razem eksperci będą opowiadali o: Narzędziach wspierających Content Marketing i dystrybucję treści (02.10.), Zwiększaniu LTV w e-sklepach (09.10.) oraz Charyzmie menagerów (16.10.). Eksperci przekazują wiedzę poprzez godzinny wykład połączony z prezentacją. Całość odbywa się oczywiście online. Udział w eventach jest darmowy, wymagana jest jednak wcześniejszej rejestracji tutaj: https://www.callpage.pl/marketingowe-wtorki.
Poranki z email marketingiem
Ostatni cykl o którym chcemy w tej części wspomnieć to Poranki z email marketingiem. Te organizowane przez freshmail szkolenia na temat email marketingu, połączone zostały ze spotkaniami przy kawie. Eksperci od wysyłek mailingowych odwiedzą w październiku aż pięć polskich miast – 8 października będzie można spotkać ich w Orange Office Park w Krakowie, 9 w Startberry w Warszawie, 10 zagoszczą w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości, 11 w Poznańskim Parku Technologiczno – Przemysłowym, a 12 w Centrum Rozwoju Zawodowego we Wrocławiu. Okazji do zdobycia nie tylko nowych umiejętności, ale też zawodowych kontaktów z pewnością będzie sporo. Wszystko to w cenie uczestnictwa wynoszącej 99 zł netto. Organizatorzy przygotowali jednak również promocję – 3 bilety w cenie 2.
Konkursy dla Wydawców
Ale to nie wszystko - atrakcje na nadchodzący miesiąc przygotowali też Reklamodawcy i Afilianci. Wydawców współpracujących z siecią Affiliate44 dodatkowym bonusem w październiku wynagrodzić chce NetCredit. Każdy wydawca, który odnotuje w kampanii tego reklamodawcy wzrosty skuteczności w stosunku do zeszłego miesiąca o co najmniej 10 % - dodatkowo otrzyma 10 zł za każdą udzieloną pożyczkę. Analogicznie jeśli wzrost wyniesie więcej niż 20 % - 20 zł. Więcej szczegółów na stronie - https://properad.pl/konkursy/55/Bonusy-dla-wydawcow-promujacych-Netcredit-w-Affiliate44.
Ebroker partner natomiast przygotował dla swoich Partnertów konkurs polegający na wygenerowaniu jak największej ilości sprzedaży Konta PKO BP - Konto dla młodych w ramach akcji promocyjnej „WOLNOŚĆ NA KONCIE”. Konkurs trwa do 19.10.2018, a czterech wydawców z najlepszymi wynikami otrzyma odpowiednio – 2000, 1500, 1000 i 500 zł. Po więcej informacji zapraszamy na stronę konkursu - https://properad.pl/konkursy/58/Promujemy-PKO-BP-Konto-dla-mlodych-100zl-na-Allegro.