ProperAd.pl

  • Traffic Watch Dog

Termin

od 19.03.2019 do 20.03.2019

(zakończone)

Konferencje

Golden Marketing Conference 2019

 

 
Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu oraz osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki.Podczas dwudniowej imprezy, eksperci rynku będą dyskutowali m.in. o zastosowaniu marketing automation, biznesowych możliwościach AI, Google Ads, Analytics, budowaniu nieszablonowych strategii marketingowych oraz o wielu innych, kluczowych aktualnie dla branży tematach.
 
Organizator – Grupa MTP zaprosił najciekawsze osobowości – dwudziestu ekspertów w swoich branżach. Specjalna formuła oparta na długich prelekcjach na najwyższym, światowym poziomie oraz inspirujący networking w specjalnie przygotowanej strefie kuluarowej stworzą przełomowy dla Top Managementu event o dużym potencjale biznesowym.



 

Specjalnym gościem Golden Marketing Conference będzie Michael E. Porter, światowej sławy ekspert w dziedzinie strategii organizacji i konkurencji, najczęściej cytowany naukowiec ekonomii i biznesu. Twórca koncepcji „pięciu sił Portera” i „diamentu Portera” odwiedzi po raz pierwszy Europę Środkowo-Wschodnią, aby wziąć udział w dwudniowej konferencji organizowanej przez Grupę MTP. 

 

Program:

wtorek, 19.03

09:30-10:30
Piotr Bucki - BUCKI PRO
Viral – jak wyciągać wnioski z wirusowej nieprawdy by tworzyć dobrą wirusową komunikację i prawdę o marce.

11:00-12:30
prof. Michael E. Porter
Kolejny Etap Cyfrowej Transformacji: The Human Interface.
Wykład tłumaczony symultanicznie

13:30-14:00
Anna Robotycka - F11 Agency
Transformacja działów marketingu. Czy agencje interaktywne mają jeszcze szanse?

14:00-14:30
Artur Jastrzębski - Publicis Media
Data science w sprzedaży i marketingu. Jak skutecznie pozyskać wiedzę biznesową w wyniku analizy danych?

14:30-15:00
Adrian Kaczkowski - Synerise
Temat zostanie opublikowany wkrótce

15:30-16:00
Witold Horowski, dr Łukasz Kononowicz - StratEX
O tym, jak nowe zastosowanie klasycznych narzędzi marketingowych wspiera pomnażanie zysków firmy.

16:00-16:30
Michał Bartkowiak - INEA
WE EMPLOY(ER) BRANDING

16:30-17:00
Cezary Kuik - Bot Like You
Jak AR zrewolucjonizuje doświadczenia zakupowe w internecie?

17:00-17:30
Zuzanna Skalska - 360Inspiration
Człowiek, głupcze

19:00-02:00
After Party w Twelve Cocktails & Co.

 

środa, 20.03

10:00-10:30
Gustaw Rozmarynowski - Digital Kingdom
5 zasad tworzenia skutecznych kampanii video online

10:30-11:00
Magdalena Szmidt i Michał Kędzierski - MOSQI.TO i EC1 Łódź
❤ JAK i po co odmrażać CZŁOWIEKA RENESANSU? – czyli o tym jak stworzyć nieszablonową i skuteczną kampanię digitalową.

11:00-11:30
Monika Czaplicka - Wobuzz
Skutki kryzysów w mediach społecznościowych

12:00-13:00
Szymon Majewski
Mówie Wam! - z jakich cegiełek zbudowałem markę osobistą

13:00-13:30
Jagoda Prętnicka-Markiewicz - SentiOne
7 podstawowych zastosowań monitoringu internetu

14:30-15.30
Janina Bąk i Maciej Lewiński
Dane, które można znaleźć w Google Analytics, o których nia miałeś pojęcia

15:30-16:00
Paweł Mielczarek - Cosmo Group
Jakie dane poufne Twojej konkurencji wyczytasz ze statystyk Allegro - średni koszyk, bestsellery, produkty komplementarne, sprzedaż premier

16:30-17:00
Leszek Kozłowski - BIZConnect.me
Czy sprzedaż przez LinkedIn jest dla Ciebie? 5 elementów do sprawdzenia nim wydasz 50 000 na Social Selling

17:00-17:30
Dawid Woźniakowski
Marketing a MÓZG. Jak najlepiej wykorzystać potencjał swojego głównego narzędzia pracy?

17:30-18:00
Michał Michalski
Podnieś wyniki sprzedaży i skuteczność kampanii dzięki psychologii budowania nawyków.

Bilety w cenie od 299 zł (studencki) do 1399 zł netto (platinum).

Aby zakupić bilet  kliknij w link - https://systemcoffee.pl/?lang=pl&go2rej=1&kid=880.