Termin
od 19.03.2019 do 20.03.2019
(zakończone)
Konferencje
Golden Marketing Conference 2019
Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu oraz osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki.Podczas dwudniowej imprezy, eksperci rynku będą dyskutowali m.in. o zastosowaniu marketing automation, biznesowych możliwościach AI, Google Ads, Analytics, budowaniu nieszablonowych strategii marketingowych oraz o wielu innych, kluczowych aktualnie dla branży tematach.
Organizator – Grupa MTP zaprosił najciekawsze osobowości – dwudziestu ekspertów w swoich branżach. Specjalna formuła oparta na długich prelekcjach na najwyższym, światowym poziomie oraz inspirujący networking w specjalnie przygotowanej strefie kuluarowej stworzą przełomowy dla Top Managementu event o dużym potencjale biznesowym.
Specjalnym gościem Golden Marketing Conference będzie Michael E. Porter, światowej sławy ekspert w dziedzinie strategii organizacji i konkurencji, najczęściej cytowany naukowiec ekonomii i biznesu. Twórca koncepcji „pięciu sił Portera” i „diamentu Portera” odwiedzi po raz pierwszy Europę Środkowo-Wschodnią, aby wziąć udział w dwudniowej konferencji organizowanej przez Grupę MTP.
Program:
wtorek, 19.03
09:30-10:30
Piotr Bucki - BUCKI PRO
Viral – jak wyciągać wnioski z wirusowej nieprawdy by tworzyć dobrą wirusową komunikację i prawdę o marce.
11:00-12:30
prof. Michael E. Porter
Kolejny Etap Cyfrowej Transformacji: The Human Interface.
Wykład tłumaczony symultanicznie
13:30-14:00
Anna Robotycka - F11 Agency
Transformacja działów marketingu. Czy agencje interaktywne mają jeszcze szanse?
14:00-14:30
Artur Jastrzębski - Publicis Media
Data science w sprzedaży i marketingu. Jak skutecznie pozyskać wiedzę biznesową w wyniku analizy danych?
14:30-15:00
Adrian Kaczkowski - Synerise
Temat zostanie opublikowany wkrótce
15:30-16:00
Witold Horowski, dr Łukasz Kononowicz - StratEX
O tym, jak nowe zastosowanie klasycznych narzędzi marketingowych wspiera pomnażanie zysków firmy.
16:00-16:30
Michał Bartkowiak - INEA
WE EMPLOY(ER) BRANDING
16:30-17:00
Cezary Kuik - Bot Like You
Jak AR zrewolucjonizuje doświadczenia zakupowe w internecie?
17:00-17:30
Zuzanna Skalska - 360Inspiration
Człowiek, głupcze
19:00-02:00
After Party w Twelve Cocktails & Co.
środa, 20.03
10:00-10:30
Gustaw Rozmarynowski - Digital Kingdom
5 zasad tworzenia skutecznych kampanii video online
10:30-11:00
Magdalena Szmidt i Michał Kędzierski - MOSQI.TO i EC1 Łódź
❤ JAK i po co odmrażać CZŁOWIEKA RENESANSU? – czyli o tym jak stworzyć nieszablonową i skuteczną kampanię digitalową.
11:00-11:30
Monika Czaplicka - Wobuzz
Skutki kryzysów w mediach społecznościowych
12:00-13:00
Szymon Majewski
Mówie Wam! - z jakich cegiełek zbudowałem markę osobistą
13:00-13:30
Jagoda Prętnicka-Markiewicz - SentiOne
7 podstawowych zastosowań monitoringu internetu
14:30-15.30
Janina Bąk i Maciej Lewiński
Dane, które można znaleźć w Google Analytics, o których nia miałeś pojęcia
15:30-16:00
Paweł Mielczarek - Cosmo Group
Jakie dane poufne Twojej konkurencji wyczytasz ze statystyk Allegro - średni koszyk, bestsellery, produkty komplementarne, sprzedaż premier
16:30-17:00
Leszek Kozłowski - BIZConnect.me
Czy sprzedaż przez LinkedIn jest dla Ciebie? 5 elementów do sprawdzenia nim wydasz 50 000 na Social Selling
17:00-17:30
Dawid Woźniakowski
Marketing a MÓZG. Jak najlepiej wykorzystać potencjał swojego głównego narzędzia pracy?
17:30-18:00
Michał Michalski
Podnieś wyniki sprzedaży i skuteczność kampanii dzięki psychologii budowania nawyków.
Bilety w cenie od 299 zł (studencki) do 1399 zł netto (platinum).
Aby zakupić bilet kliknij w link - https://systemcoffee.pl/?lang=pl&go2rej=1&kid=880.