ProperAd.pl

  • Traffic_WatchDog

Opublikowane:

27.02.2019

Co ciekawego czeka branże marketingową w marcu? Przegląd eventów branżowych.

11 min - średni czas potrzebny na przeczytanie artykułu

Jeśli chodzi o pierwsze zimowo-wiosenne półrocze – marzec zdecydowanie jest królem branżowych eventów. Niekoniecznie ze względu na ich ilość, ale z pewnością na jakość. W marcu czekają więc na was 4 niesamowicie interesujące konferencje, odbywające się w 4 dużych miastach Polski. Może się zdarzyć, że z różnych przyczyn nie będziecie mogli odwiedzić ich wszystkich – chociażby dlatego, że bilety na tego typu imprezy są dość drogie. Dlatego przybliżymy wam poniżej cztery konferencje, które będą odbywały się w nadchodzącym miesiącu. Może dzięki temu wybierzecie tą, w której koniecznie musicie wziąć udział?:)

 

Mobile Trends Conference 2019 – 7-8 marca, Kraków

 

Mobile Trends Conference 2019

 

Jeśli chcecie podążać za najnowszymi trendami, musicie wiedzieć co piszczy w Mobilu.  A o tym właśnie będzie mówiło się dużo podczas konferencji Mobile Trends 2019. To już 8 edycja tego wydarzenia poświęconego marketingowi w kanale mobile, która tym razem podzielona została na 6 bloków tematycznych: MOBILE 2019, POKOLENIE Z, PROJEKTOWANIE/UX/DESIGN, INTERFACES OF THE FUTURE, M-COMMERCE i CASE STUDY. Pierwsze 3 z nich zaprezentowane zostaną pierwszego dnia (7go marca), a swoje 25-minutowe prelekcje zaprezentują odpowiednio w bloku MOBILE 2019 - Monika Mikowska (Mobee Dick) i Radosław Holewa (Miquido); w bloku POKOLENIE Z - Ernest Jakubowski (Mobter), Kamil Bolek (LifeTube), Bartek Sibiga (DDOB) i Krzysztof Marzec (DevaGroup); oraz w bloku PROJEKTOWANIE/UX/DESIGN - Jenny Gove (Google), Andrzej Grupiński (Santander Bank Polska S.A.), Paweł Dunia (Artegence), Anna Kędzierska (Artegence), Filip Makowiecki (e-point SA) i Igor Farafonow (Uxeria). Po tych wystąpieniach organizatorzy zapraszają na Galę Mobile Trends Awards 2018 a po 21 odbędzie się dodatkowo także Blue Media Networking Party. Po tych emocjach nie zapomnijcie jednak o 2 dniu konferencji. W bloku INTERFACES OF THE FUTURE wypowiedzą się Tomasz Wozniak (Future Mind), Konrad Dziejarski (Efigence), Łukasz Łojewski (Efigence), Michal Dlugosz (Google) Kasia Ryniak (Upside) i Rafał Cymerys (Upside). Następnie blok M-COMMERCE będzie składał się z wystąpienia Bartłomieja Sobczaka (Empik), Łukasza Kowalskiego (Flying Bisons) i Jakuba Raka (morele.net), a CASE STUDY przybliżą wam Nadia Ait Aoudia Pérez (Google Android Enterprise), Katarzyna Małecka (iTaxi.pl), Marek Michalski (Grupa WM), Roch Kudła (Grupa Radiowa Agory) i Michał Szklarski (e-point). Na koniec eventu przewidziany jest również QUIZ wiedzy o mobile z nagrodami (przy użyciu aplikacji Kahoot)! Ostatnie bilety w cenie 1200 zł netto, potem 1300 zł netto.  W cenie biletu znajdują się również obiady,  przerwy kawowe i materiały konferencyjne. Wiecej o konferencji znajdziecie tutaj: https://properad.pl/wydarzenia/191/Mobile-Trends-Conference-2019.

Promocje – jeśli chcecie zakupić powyżej 3 biletów napiszcie na adres email robert@mobiletrend.pl i spytajcie o indywidualny rabat. Dodatkowo posiadacze ważnego certyfikatu DIMAQ (międzynarodowy program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych) mogą wziąć udział w konferencji z 15 % rabatem, aby go otrzymać należy napisać na adres dimaq@iab.org.pl.

 

VII edycja konferencji I love Marketing – 13-15 marca, Warszawa

 

VII edycja konferencji I love Marketing

 

 

Kultowa już konferencja I love Marketing organizowana przez sprawny.marketing zaprasza na swoją VII odsłonę. Konferencja składa się z 3 dni, a tym samym 3 bloków tematycznych. Najmłodszy z nich - blok I love influencer, pierwszego dnia, a więc 13 marca, odbędzie się po raz drugi; tytułowy I love marketing natomiast drugiego dnia konferencji, 14 marca; a I love social media – trzeciego, 15 marca. Przez 3 dni swoje 18 minutowe prezentacje zaprezentuje 50 prelegentów, a sądząc po poziomie poprzednich edycji warto będzie wysłuchać każdej sekundy. Nie będziemy jednak wymieniać tutaj wszystkich prelegentów – zachęcamy do zapoznania się z programemJ Możemy jednak zapoznać was z kilkoma ciekawszymi faktami:

 – zwycięzcy oraz część osób występujących na poprzednich edycjach konferencji z najlepszymi notami od widowni jest automatycznie zapraszana na następną konferencję. Dzięki temu organizatorzy dbają o poziom konferencji. Z drugiej strony zapewniają też odpowiedni powiew świeżości – każdy ze „starych wyjadaczy” musi przygotować zupełnie nową prezentację, a dalsi prelegenci wyłaniani są poprzez trwający kilka miesięcy szereg konkursów, zadań i dziesiątki tysięcy oddanych głosów.

- myślisz, że 18-minutowe prezentacje to przypadek? Nic z tych rzeczyJ Sprawny.marketing wzorował się tutaj na konferencjach TED (Technology, Entertainment and Design – Technologia, Rozrywka i Design), a więc konferencji naukowych organizowanych przez amerykańską fundację non-profit Sapling Foundation. Prezentacje wygłaszane na TED mają ograniczenie długości do max. 18 minut ponieważ 18 minut to idealny czas trwania prezentacji zapewniający odbiorcy odpowiednią koncentracje i przyswajanie wiedzy.

- nauka i dobra zabawa nie mogą iść w parze? Prelegenci zapraszani na I love mkt udowodnią Ci, że to nieprawda. Proponujemy prowadzić notatki dwutorowo – z cennych informacji i bezcennych żarcików.

To jednak nie wszystko – uczestnicy będą też mieli okazje zwiedzić stoiska firm, które udostępniają narzędzia marketingowe, a często przy okazji zdobyć kilka cennych kontaktów biznesowych lub zniżek. Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o uwagę i głosy publiczności, a uczestnicy otrzymają szansę wygrania ciekawych nagród. No i przede wszystkim dla uczestników z biletami Premium i VIP przewidziany jest również udział w Afterparty po drugim dniu konferencji. A czeka tam cała masa bardzo przyjemnego networkingu z prelegentami i innymi uczestnikami. Wiemy o czym mówimy – byliśmy sponsorem afterparty podczas V edycji konferencji:) Więcej o tej konfie, do poczytania tutaj: https://properad.pl/wydarzenia/189/VII-edycja-konferencji-I-love-Marketing.

Ostatnie sztuki biletów w cenie od 570 zł (na jeden dzień), 1170 zł ( 2 dni), 1770 zł (3 dni) do 1970 zł dostępne są tutaj - https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/konferencja/#form1.

 

Golden Marketing Conference 2019 – 19-20 marca 2019, Poznań

 

Golden Marketing Conference 2019

 

 

Na kolejną V już edycję zaprasza również Golden Marketing Conference. Jest to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu, a więc członków zarządu, dyrektorów marketingu oraz osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki. Konstrukcja imprezy ma z założenia mocno odbijać I love marketing – organizatorzy (Grupa MTP) postawili na mniejszą ilość prelegentów i dłuższe prezentacje. Wśród tematów nie zabraknie marketing automation, biznesowych możliwościach AI, Google Ads, Analytics i innych ważnych dla branży kwestii. Wśród prelegentów nie zabraknie tych dobrze znanych z innych konferencji jak Piotr Bucki, Janina Bąk i Maciej Lewiński. Jednak Gloden Marketing ma asa w rękawie - specjalnym gościem konferencji będzie Michael E. Porter, Twórca koncepcji „pięciu sił Portera” i „diamentu Portera”, o którym z pewnością słyszał każdy, kto kiedykolwiek otarł się o studia marketingowe. Ten światowej sławy ekspert po raz pierwszy po raz pierwszy Europę Środkowo-Wschodnią aby wygłosić półtorej godzinny wykład o kolejnym etapie cyfrowej transformacji – The Human Interface. Wykład tłumaczony będzie symultanicznie, a więc tłumacz będzie przekładał tekst na język polski równocześnie, z mówiącym.  Również tutaj nie zabraknie after party – po pierwszym dniu organizatorzy zapraszają do klubu Twelve Cocktails & Co. Więcej o Golden Marketing Conference przeczytacie tutaj: https://properad.pl/wydarzenia/206/Golden-Marketing-Conference-2019.

Bilety do 28 lutego w cenie od 549 zł (pakiet silver - bez lunchy, miejsca przy scenie,  parkingu i skryptu szkoleniowego) do 1399 zł (pakiet paltinum). Uwaga – organizator przewidział też bilety dla studentów za 299 zł (plus VAT) – w tej cenie student otrzymuje uczestnictwo w konferencji (wraz z certyfikatem) i spotkaniu networkingowym oraz możliwość korzystania z bufetów kawowych.

 

Social Media Show 2019 – 21 marca 2019 - Gdańsk

 

Social Media Show 2019

 

 

Już szósty raz Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER (który serdecznie polecamyJ) oraz Miasto Gdańsk  zapraszają na Social Media Show. Będzie o marketingu, głównie jednak o Social Mediach, a całodzienną konferencję podzielono na 3 bloki – Ciemna Strona Social Media, Praktycznie o Social Media i Trendy i Newsy. Program przedstawia się następująco:

CIEMNA STRONA SOCIAL MEDIA – blok 1 – 9:45 – 10:55, w planie:

-„Rok 2018 w oczach Kryzysowej Narzeczonej – podsumowanie największych markowych wpadek w social mediach.” – Monika Czaplicka, Wobuzz

-„Pakietowe oferty i szablonowe rozwiązania, czyli geneza kryzysu social media.” – Daniel Konarzewski, TopNow

-oraz… Tajemniczy Prelegent.

 

PRAKTYCZNIE O SOCIAL MEDIA – blok 2 – 11:10 – 13:40, w planie:

-„Z pustego i Salomon nie naleje – czyli o lejku sprzedażowym w social media” – Anna Skóra & Tomasz Piotrowski, Beeffective

- „Sekret udanego związku – czyli jak zabezpieczać się we współpracy z influencerem?” – Tomasz Palak, Profit Plus

- „Nie ma rzeczy niemożliwych, czyli sposób na wypromowanie trudnych produktów w social mediach.” – Jakub Latoszewski, IQ PL

- „Lokalny marketing w globalnej firmie – czy w korpo jest miejsce na kreatywność?” – Patrycja Krogul & Blanka Gniewkowska, Ikea Gdańsk

-„Co dwa kanały, to nie jeden. Social Media przed, w trakcie i po webinarze.” – Tomasz Bołcun, ClickMeeting

-„Idealnie „skrojony” content czyli jak marka Reserved angażuje fanów.” – Monika Kaplan, Reserved

 

13:40 – 14.:30 Lunch & networking

TRENDY I NEWSY – blok 3 – 14:30 – 16:35, w planie:

-„TheMuBa. Teatr w telewizji już był. A w internecie?” – Marta Szadowiak, Projekt PR

-„Jak dzięki kamerze wykreować wizerunek eksperta w mediach społecznościowych?” – Sylwia Dąbrowska, Teacherka & Piotr Król, Studio 306

-„Czy chatboty to przyszłość mediów społecznościowych? Dlaczego warto mieć swojego?” – Mateusz Czech, www.mateuszczech.pl

-„Jedyna pewna rzecz w marketingu to zmiana. Co nas czeka w Google Ads w 2019 roku.” – Mariusz Kowalczyk, We Commerce

-„Jak z aktorów amatorów zrobić influencerów, a z paradokumentu hit internetu? – sprawdź jaki content kochają użytkownicy.” – Piotr Ostrach, POLSAT

 

Zainteresowani? Udział w jednodniowym evencie to do 12 marca koszt 199 zł, a później 259 zł. Bilety do kupienia tutaj - https://socialmediashow2019.evenea.pl/.

 

               4 piękne polskie miasta i 4 świetne konferencje, które warto odwiedzić w nadchodzącym miesiącu. Na które się wybieracie? Koniecznie opowiedzcie nam jak było w komentarzu poniżej!